Bijna zover! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Melanie Giesbers - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Melanie Giesbers - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Melanie

17 Januari 2015 | Nederland, Nijmegen

Het is bijna zover, nog 12 dagen en dan vliegen we naar de Filipijnen! Mijn koffer is al half ingepakt, de voorbereidingen zijn gedaan. Ik ben er klaar voor!
Helaas moet er hier thuis ook nog het een en ander gedaan worden voor we mogen gaan, ik moet hier mijn stage nog afronden en de vakken van deze periode. Maar dit moet allemaal lukken.

Ik zal vanaf nu om de paar dagen mijn verhaal bijhouden, foto's plaatsen en mijn ervaringen delen!

  • 17 Januari 2015 - 19:17

    Marian Berens:

    Ui

  • 18 Januari 2015 - 07:44

    Renate Verriet:

    Hoi melanie een hele goede reis en veel plezier!
    Geniet er van, ik ben heel benieuwd. Ik wil je graag volgen. X Renate.

  • 18 Januari 2015 - 07:45

    Renate Verriet :

    Veel succes!

  • 28 Januari 2015 - 20:40

    Marian Berens:

    veel veeel zon en warmte om op lade voor help je de winter door aan het eind van het jaar. hahaha

  • 29 Januari 2015 - 07:32

    Kaylee Giesbers❤️:

    veel plezier in de filepijnen maak er een paar gezellige maanden van XKUSX kaylee

  • 29 Januari 2015 - 07:32

    Kaylee Giesbers❤️:

    veel plezier in de filepijnen maak er een paar gezellige maanden van XKUSX kaylee

  • 29 Januari 2015 - 07:34

    Kaylee Giesbers❤️:

    veel plezier in de filepijnen maak er een paar gezellige maanden van XKUSX kaylee

  • 29 Januari 2015 - 07:34

    Kaylee Giesbers❤️:

    veel plezier in de filepijnen maak er een paar gezellige maanden van XKUSX kaylee

  • 29 Januari 2015 - 08:43

    Michel:

    heej schatje bleef de enter knop hangen hahahaha.

    Mel succes met je stage, ik hoop dat je een leuke en leerzame periode tegemoet
    gaat en veel wijsheid mee terug neemt hahaha.
    11 weken zijn achteraf altijd zo voorbij, dus gebruik je tijd goed.
    En tot over 11 weekjes...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melanie

Hier kun je mijn verhaal volgen over mijn stage in de Filipijnen!

Actief sinds 17 Jan. 2015
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 2978

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 17 April 2015

Filipijnen

Landen bezocht: